onsdag 7. januar 2009

UFOer

Inspirert av all prat om UFOer på diverse lister, har jeg også tatt en liten titt på syrommet. Har ingen laner om å finne frem alt jeg har av UFOer og KIT for det er maange og helt sikkert flere enn jeg har lyst til å vite om.  Men har funnet frem noen prosjekter som jeg har store intensjoner om å få gjort litt mere med fremover.

butterfly Først er det Butterfly Garden fra Leannes House. Her er jeg ferdig med blokk 1, har nå startet på blokk 2 :-)

 

 

COSMOS Så er det dette sengeteppe jeg har planer om å sy til min eldste sønn. Han fikk ny bredere seng og har ikke teppe til senga lenger. Stoffer er funnet frem så får vi se...

 

 

babyblocks Skulle gjerne ha fått sydd noen flere babyblocks også så det kunne ha blitt et ferdig teppe her...

 

 

Tiles Og så har jeg dette kitet jeg kjøpte i Frankrike i høst som ligger her uåpnet...

4 kommentarer:

Elin sa...

Eg er nesten ferdig med blokk1 på Butterfly, men har lagt det vekk for ikkje å bli stressa, det står seg, trur eg. Blei forvirra av at eg fekk heile stoffpakken på ein gong, og det er ikkje så lett å sjå av foto korleis det skal setjast saman.
Den kiten frå Frankrike minner meg om eit mønster eg har som heiter "floated amish" eller noko i den retning, flytande blokker.
Lukke til!

Gunn Torild sa...

Teppet som du tenker å sy til sønnen din er rålekkert!!

Anne sa...

Bra start!! Dette blir spennende, må nok kikke ofte over skulderen din og se hvordan dette går : )
(Må kanskje gni meg litt i øynene og se på ufo-haugen jeg også?)

Sølvis blog sa...

Det svarte teppet var jo bare helt nydelig da. Vet du hvor de selger mønster? Og så med ensfarva puter oppå - det må du nok også lage.