lørdag 17. januar 2009

Polka Dot

Yesterday I got a Polka Dot Quilt for quilting from a customer. That inspired me to find my quilt too. So today I have sewn all the blocks, just need to transfer the stitcheries and sew it. One block will follow me to Germany tomorrow... I had actually desired to finish some other UFO, but it doesnt matter if this will be finished too:-)

januar2009 (Small)  I går fikk jeg et Polka Dot teppe til quilting fra en kunde. Dette inspirerte meg til å finne frem mitt også, så i dag har jeg sydd ferdig alle blokkenen. Gjenstår bare å overføre stitcherimotivene og stitche de. Vil ta med meg en blokk til Tyskland i morgen. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å fullføre noen andre UFOer men det gjør da ingenting om denne også blir ferdig:-)

1 kommentar:

Gudveig HN sa...

Utrolig hvor mye du får gjort for tiden! Jeg er megaimponert! Masse flotte tepper du syr ferdig for tiden.