lørdag 24. januar 2009

Home again / hjemme igjen

I'm really exhausted after a week in Krefeld. All the classes was just great and I have got so many new ideas how to quilt. I think my quilting skills has advanced.

It was so great to meet both old and new quilting friends again!

Har hatt en helt topp uke i Tyskland men kjenner jeg er ganske så sliten. Alle kursene var bare så flotte, har fått så mange nye ideer på hvordan jeg kan quilte tepper. Merker at ferdighetene virkelig øker etter en slik uke!

Det var også topp og møte igjen både gamle og nye quiltevenner!

Open House 2077 (Small) Open House 2079 (Small)

Some examples of what I have done this week.

Open House 2078 (Small) Noen eksempler på hva jeg har gjort denne uka.

 

Tomorrow I need to start my milli and quilt!!!

I morgen må jeg bare sette i gang quiltemaskina og teste ut noen av ideene på quilter her!

7 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Du verden så flott quilting! Ser det er lønnsomt med slike kurs :-)

Sølvis blog sa...

Tror du er i ferd med å bli fjærmester jeg. Likte spesielt godt det stykket oppe til høyre

Anonym sa...

Flotte quiltemønstre. Skjønner dette har vore spennende. Helsing Jofrid

Sigrun sa...

Så flink du har blitt. begriper ikke hvordan du får det til. Lekkert er det. Må sy noen store tepper skjønner og sende til deg:-).

Lise in Norway sa...

Kjempe lekkert Merete. Blir spennende dette når jeg skal levere neste teppe....Du er kjempe flink

Litamora's Quilt & Design sa...

For en flott quilting! Dere er kjempeheldige som fikk med dere kurset. Kan tenke meg det ble noen våken-netter med kreative tanker og ideer:O) Gleder meg til å se hva dere finner på framover!!! Å du; si ifra når dere begynner å ha kurs da, da kommer jeg en tur:o)

Lappedamen sa...

Fantastisk flott quilting. Her kommer det til å bli mange flotte quilter.