lørdag 10. januar 2009

Toppen ferdig / The Quilt top finished

januar2009 068 (Small) Når jeg først satte i gang gikk det jo relativt rakst å sy ferdig denne quiltetoppen. Velger å la den ligge litt nå.  Skal på longarmquiltekurs i Tyskland om en uke, og der skal jeg på et kurs "hvordan quilter vi denne toppen" og da må vi ha med oss ferdige topper. Skal ta med meg denne nedover tenker jeg. Har allerede noen ideer om hvordan jeg skal quilte, men det kan jo være spennende å få flere forslag.

The quilt top is finished. Next sunday I'm going to Germany to Open House by Claudia Pfeil. There I will take a class: "What to do on the quilt". I will bring this quilt top with me.  I already have some ideas how to quilt it, but maybe I can get some others too.

Det er fristende å begynne på noe nytt nå, men jeg har fremdeles UFOer som er funnet frem her...

I'm not sure what to start on now. I have lots of more UFO here....

6 kommentarer:

Litamora's Quilt & Design sa...

Grattis med ferdig prosjekt! Gleder meg til å se hvordan du quilter den på kurset! Spennende! Drømmen min er ei stor quiltemaskin en dag... Håper det blir en gang:o) Lykke til:o)

Anonym sa...

Det teppet var virkelig lekkert! Blir kjekt å se det ferdig quiltet. Klem Otlo

Lise in Norway sa...

Kjempe flott ble den Merete. Denne glleder jeg meg til å se ferdig quiltet Det er sikkert

Tonje sa...

Oj, denne ble lekker!! Det er så flott med sånne knallfarger sammen med sort!

Anne sa...

Den blir fin - og jeg er jo veldig spent på hvilke quilteforslag som kommer opp her.

Sølvis blog sa...

Den ble dritlekker! Unnskyld uttrykket