søndag 26. juli 2009

Polka Dot almost finished

Finally all the stitchery is done, just the borders left. This was a BOM and I got all the fabrics, but I’m not sure I will use the one I got for the outer border.

007

 

 

 

 

008

I think I will look for a fabric with small flowers…

After that just best part left - QUILTING

Endelig ferdig med alle stitcheryene på Polka Doten. Kun rammer som mangler her nå. Dette er en BOM så jeg har i utgangspunktet fått med alle stoffene, men jeg er ikke så sikker på om jeg liker den ytterste ramma med store prikker. Tror jeg skal se etter et stoff med små blomster i stedet… Og så gjenstår bare den beste delen – QUILTINGEN!

8 kommentarer:

Laila sa...

Masse flott stitcheri her. Nydeleg teppe. Spent på korleis du quiltar dette.

LeKaQuilt sa...

Nydelig teppe! Jeg likte godt det prikkete stoffen, men forstår at du vil ha noe litt mere "kantestoff". Tusen takk for ide til quiltingen - skulle gjerne hatt den ett par timer tidliger.. Nå har jeg bare ;o))

Gudveig HN sa...

Nydelig!

Mona sa...

Så flott det ble. Det er nok lenge før jeg er så langt. Spent på quiltinga jeg også.

Sølvis blog sa...

Den blir flott. Og det blir sikkert deilig å få lov å quilte litt på sine egne arbeibder en gang i blant

LeKaQuilt sa...

Hei, det ligger en koselig award til deg på bloggen min :o)

Mona sa...

Det ligger en hilsen til deg på bloggen min.

Anonym sa...

Så flott dette blir! Så fint å se det i andre farger! Blir spent å se hvordan du quilter det, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det enda!!