søndag 16. januar 2011

Ny symaskin?

Har nå testet Brother QC1000, og for en maskin. Den har alt hva jeg som quilter krever av en symaskin! Første bud for meg er at den kan sy perfekt 1/4” søm, og det gjør denne. Stabil fin kvart inch fot! Trekker stoffene bra uten og måtte ha på overtransportør.

QC1000

Har testet den til frihåndsquilting og der var den bare suveren, ikke engang nødvendig å stille på trådspenningen:-)

Masse flotte pyntesømmer, flere ekstra brede som passer ypperlig som quiltemønster på løpere.

Noe annet jeg likte godt var også den innebygde brukermanualen, alle innstillinger en trenger når jeg bruker de forskjellige sømmer, til og med full bruksanvisning for hvordan en syr i en glidelås ligger innebygd i symaskina:-) Gjett hva som står øverst på ønskelista mi nå da….

3 kommentarer:

Anita sa...

Hva koster dette vindunderet? :-D

Sølvis blog sa...

Ja det lurer jeg også på

Merete sa...

Herligheten koster ca 18500,-