mandag 3. januar 2011

Godt Nytt Quilte År!!!

Ønsker dere alle et riktig Godt Nytt År!!!

Her har det blitt telt varer de siste dager, det er så desidert den kjedeligste jobben jeg har:-(

Under telling så dukket det en UFO opp her, skjønner ikke helt hvorfor den ble UFO. Det manglet bare ca 15 minutter sying på den så var toppen ferdig. Og quiltingen er jo bare gøy!

012

Yuletide Joy en BOM fra Kathrines Quiltestue.

Har bestemt meg for å ikke ha rammer på teppet, da har jeg en vegg som teppet passer flott på. Så neste jul skal dette henge på plassen sin!

Dette blir neste prosjekt på quiltemaskina!

4 kommentarer:

Litamora's Quilt & Design sa...

Godt nyttår!
Utrolig hvor lite jobb enkelte UFO'er er... har et juleteppe jeg skal få sydd ferdig til neste år jeg også, det har vært UFO i noen år nå... :-)
Ha en flott og kreativ ny uke :-)
Laila

Gudveig HN sa...

Godt nytt år!
Flott teppe!
Quiltingen er bare gøy, sier du... Tja, her er det ofte quiltingen som er årsaken til at noen tepper blir ufoer - takler den quiltingen dårlig...

Hanne sa...

Skal bli gøy å se den ferdig :-)

Pia sa...

Gleder meg masse til å se dette ferdig quiltet. Har nemlig samme liggende jeg også. 3 bilder igjen... Jaja - i vår verden har vi lov å ha ufoer uten gode forklaringer på det:-)