onsdag 19. januar 2011

Fristende nytt prosjekt….

Fikk Fons & Porter’s Love of Quilting i posten i dag, og der var det som vanlig mange fristende prosjekt. Falt spesielt for dette:

Måtte testsy en av hver av blokkene og de var superenkle å sy. Får litt effekten som på Double Wedding ring mønsteret, men dette er jo mye enklere å sy.

Testsydde i rester etter forrige teppe:

005

Skal nok ikke sy dette i rosa, med fire gutter i huset så er ikke det den mest populære fargen her. Tenk om jeg hadde tatt meg tid til å lære EQ ordentlig slik at jeg hadde kunne lagt inn ulike fargeforslag der….

3 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Ja, det mønsteret kunne jeg også veldig godt like! Stilig.....

Mona sa...

Supert mønster. Kunne godt tenkt meg dette jeg også.

Lise in Norway sa...

Flott teppe Merete. Du som er en reser på data fikse EQ lett som en plett:-)