søndag 6. februar 2011

Hjemme igjen fra Bodø

Har hatt en fantastisk flott helg i Bodø. Startet som jeg nevnte i forrige innlegg hos Polarquilt:

Elisabeth i bakgrunnen på første bilde:

Turen gikk så videre til Lappedilla hvor Hanne ønsket oss velkommen.

Fredag kveld startet vi opp med kurs med AnnaKa i 60 graders linjalen.

Kjempetrivelig kurs med masse flotte resultater. Selv sydde jeg en muffinsløper og noen grytekluter, gjenstår bare litt monteringsjobb:-)

Selv er jeg full av inspirasjon og klar for å gå i gang med en ny quilteuke!

3 kommentarer:

Ildri sa...

Ser ut til at d har vært en vellykka helg;))
Ses til helga til nok en quiltehelg

Solveig Bloch sa...

Så mange flotte ting dere har laget!kan tenke meg at dette var ei vellykka helg :O))

Anne-Grethe sa...

Ei perfekt helg - spør du meg! Gleder meg til å se "Muffinsløperen" ferdig. Ser ut som vi får iallfall to "dater" iår: Tromsø i mars og Birmingham i august! Topp!