fredag 26. desember 2008

Vel overstått julefeiring

Jeg kom i mål med alle gavene som skulle syes og vi hadde en hyggelig julaften her i huset sammen med familie, både foreldre, svigermor og bror med familie på besøk.

Siste gave som ble sydd var en toalettmappe til Kristoffer sin kjæreste, et Kari Renholen mønster.

desember 261 (Small)

og andre siden:

desember 263 (Small)

I morgen tidlig så drar vi til Gran Canaria, skal tilbringe en uke på solsenga dernede, noe jeg ser veldig frem til nå.

4 kommentarer:

Lise in Norway sa...

Jammen har du jobbet Merete.Ha en fin tur i solen og nyt familien og sola.Godt Nytt år

Blåbærtua sa...

Jeg har virkelig koset meg med alt det du har laget og presentert her i bloggen din. Veldig mye fint, og mye inspirasjon å hente. Legger deg til blogglisten min.
Ønsker deg et Godt og kreativt nytt år!

Bjørg sa...

Jeg er helt imponert! Herlig farger på toalettveska. God nytt quilteår!

Anita sa...

Lekker toalettveske Merete :-D Du har virkelig sansen til å sette sammen de riktige stoffene :-)))