tirsdag 13. april 2010

MQX – Machine Quilting Show

Flyturen over til Boston gikk veldig greit, ikke noe problem med å finne buss som gikk til Providence, Rhode Island heller. Alltid litt spennende når en skal reise alene til nye steder.

Nå er første dag snart over her, helt fantastisk og jeg har fått mer inspirasjon enn jeg hadde forventet.

Har hatt to kurs med Sue Patten i dag, “Stunning Sashing” og “Free Motion Possibilities”, og jeg er virkelig “inspired” og vil bare hjem og teste ut mere.

001

015

En liten sniktitt på hva slags kurs jeg har vært på i dag. I morgen en ny dag med flere kurs….

6 kommentarer:

Lise in Norway sa...

Virkelig flott Merete Spennende linjer- border. Gleder meg til å se resten.

Gudveig HN sa...

Takk for titten - det ser moro ut!Kos deg med videre kurs ;-)

siv hege sa...

Åhh så heldig du er! Min drøm er en gang å reise til quiltland - USA.... Kos deg!!

Anne sa...

Kurs med Sue Patten er nok artig ja :) Spent på hva som skjer videre!

Litamora's Quilt & Design sa...

OMG!!! For noe vanvittig flott!
Kos deg masse videre, åååh! du er så heldig!!!
klem
Laila

2ne sa...

Bærre lekkert :-) Mange flotte mønster og så fint du har quiltet. Ønsker deg lykke til videre med kurser.