torsdag 15. april 2010

Mere MQX

I går hadde jeg nok en toppers dag her. Var først på wholeclothquilt kurs med Linda Lawson. Utrolig spennende og lærerrikt. Skal hjem og sy nå:-)

001

Etterpå var det Victorian Feather med Karen McTavish. Hun var akkurat så fargerik og herlig lærer som jeg hadde hørt på forhånd.

006

Slutten av dagen gikk mede til å sniktiiting på quilteshowet og butikkene, må allerede ut og kjøpe meg ekstra koffert, og jeg som akkurat har begynt….

Skal i dag på 3 nye kurs:-)

4 kommentarer:

Litamora's Quilt & Design sa...

Du verden så flotte kurs du får med deg! Kan tenke meg du gleder deg masse til å komme hjem å prøve ut mer av dette du har lært :o)
Ha en fortsatt herlig tur :o)
Laila

Gudveig HN sa...

Enda en visning av utrolig lekker quilting! Får nesten lyst til å prøve.... bare nesten ;-)
Forstår at handelen går unna! Det er ikke noe problem å bli kvitt noen dollar der borte :-)))
Kos deg videre!

Wendy Janssen sa...

Wow what a beautiful wholecloth. Truly inspiring! I would love to go to MQX, perhaps someday.... And you dó need extra suitcases for all that wonderfull fabric and stuff! Especially those longarm rulers which are hard to find here in Europe. Have fun!
Wendy Janssen, Netherlands

Anne Heidi sa...

Oj, høres ut som du har det helt herlig, mange inspirerende og flotte kurs ser jeg! Håper du kommer deg hjem en tur da.... før du skal tilbake :-)(ellers holder det vel ikke med bare EN ekstra kuffert??)