onsdag 8. juni 2011

Travle tider

Var i Trondheim for en liten stund siden, der fikk jeg sydd masse på begge mine vesker som jeg kjøpte kit til under årsmøtet i Tromsø, mangler bare den siste finishen på begge. Skal forsøke å få gjort de ferdig, er veldig flink til å heller begynne på nye prosjekter.

Klarte også å kjøpe et bunke med lekre stoffer hos Quiltegården, en som ønsker seg teppe i grått her….

IMG_0189[1]

Fant et mønster i den nyeste boka til Anni fra Hatched and patched.

 

 

 

 

 

Ellers koser jeg med quilting om dagen, dette er hva som ligger på maskina akkurat nå:

Southern star

7 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Kjempelekker quilting!

Bolg-frua sa...

Nydelig!

Bente sa...

Eg er stum av beundring.
Nydeleg quilting.
Du er verkeleg flink.

May Britt sa...

Sååååååååå lekkert det blir. Jeg tror nok Bjørg blir kjempeglad for dette.

Laila sa...

Hei.
Kjempe flott Quilting!
Gjett om jeg gleder meg til å se det "i live"
Bjørg kommer til å bli kjempe fornøyd :-)

Anonym sa...

Så flott, får lyst til å starte på et av teppene i håndsøm. Og med den flotte quiltingen du utfører, så blir dette et "smykke". Du er kjempeflink. Hilsen fra Astrid MB

2ne sa...

Å du for et lekkert teppe du quilter :-)