onsdag 27. oktober 2010

Mere Luna Notte

Disse stoffene fra Moda er jo bare så lekre. Og nå var det jo ikke dobbelt slumreteppe jeg ønsket meg…

Så da var det bare å plukke seg en ny bunke med disse lekre stoffene, og denne gangen klarte jeg å begrense meg noe. Jeg fikk meg et stort slumreteppe nå, er faktisk 170 x 215 så det kan jo også brukes som sengeteppe. Stoffet i ytterramma er bare så lekkert og jeg synes jeg må ha litt bredde på den for at stoffet virkelig skal komme til sin rett.

001 

Jeg valgte å bruke ullvatt denne gangen så det er virkelig et koseteppe for kalde høstkvelder.

Og for de som ikke har fått det med seg, så er disse stoffene fra Quiltegården

2 kommentarer:

Michaele sa...

Hi Merete,
your quilt is very nice and I love the colors. Regards Michaele

LeKaQuilt sa...

Enda en nydelig quilt! Og så rask som du har vært ..... jeg gir meg helt over :o) Vakkert quiltet er den også!