tirsdag 4. mai 2010

Ut på tur igjen

Har ikke fått helt skrekken etter siste tur med litt kaotisk hjemreise. Nå skal jeg i første omgang bare på en snartur til Nederland. Jeg og min mann er forhandlere for datastyring til longarm maskina, Intelliquilter. Nå er vi på vei til Nederland for å montere og gi opplæring dernede. Blir litt av en utfordring med all opplæring på engelsk for min del.

Så er det hjem igjen i morgen kveld, gjøre unna endel quilteoppdrag før jeg drar til USA, Kansas igjen på søndag. Da er det MQS (Machine Quilte Show). Gjett om jeg gleder meg til det. Er virkelig godt med faglig påfyll og ikke minst inspirasjon.

3 kommentarer:

2ne sa...

God tur sier nå jeg bare..... :-)

Sigrun sa...

God tur!

dream man shoes sa...

La Nike Air Blazer chaussures sont dabord publiees par Nike en 1973,et cest un favori de beaucoup en raison de leur confort,de design et de la lumiere weight. Nike Air Blazer venir hauts et des bas et sont offerts dans une variete de coloris interessants,il a ete produits en cuir,suede et canvans.La Nike Air Blazer offerts plusieurs fonctionnalites destinees ameliorer la performance des chaussures de basket-ball pour le jeu: en cuir grain fin,semelle qui offrait une plus grande traction,un soutien supplementaire,moins de poids.Le premier Nike Air Blazer est un pionnier de chaussures avec un tel grand Swoosh,tout le monde alors vraiment pu le voir.Il a pris son nom de la Portland Trail Blazers,comme chaussures Nike Hoop premiere fois,il se montra digne de son name.Want connaitre plus de details,sil vous plait voir notre image!