lørdag 26. september 2009

Quiltegården kommer på TV

Quiltegården har kurshelg med Leanne Beasley og Gail Pan i helga og dette hadde NRK fått med seg. TV-folka var der i hele dag og ville vite alt om vår store lidenskap. Filma gjorde de i massevis også, spennende å se hvor mye som kommer på TV. Så det er bare å følge med på Norge Rundt ut over høsten:-)

Quiltegaarden 052

Siw sitter klar for intervju her.

Quiltegaarden 033

 

 

 

 

 

Det artige varQuiltegaarden 090  jo at Grete programlederen også ble hekta og endte opp med å kjøpe stoffer for å sy seg stitcherimappe:-)

12 kommentarer:

Anne-Grethe sa...

Kjempeartig at Norge rundt kommer med innslag om hobbyen vår. Gleder meg til å se det. Siv er jo ei sprudlende jente, så det kan hende flere blir bitt av basillen...

Tone Yvonne sa...

Så utrolig artig. Quilting er jo et underrepresentert emne innen det meste av TV, i allefall i NORGE ;-D Håper du koser deg masse på kurs!!

klem

Sigrun sa...

Så gøy, det gleder jeg meg til å se.

May Britt sa...

Så gøy. Har stadig vekk fått meldinger og bilder fra trondheim på mobilen i dag. De vet at jeg er såååååååååååååååååå misunnelig på dere som er der oppe.

Anne Ida sa...

Så kult! Takk for info - får prøve å holde øynene åpne :o)

Kos deg masse på kurs - misunnelig ;o)

Laila sa...

Så gøy! Takk for info. Dette gleder eg meg til å sjå. Er heilt sikker på at du har det kjempekjekt :)

Sølvis blog sa...

Ser du har en litt annerledes vinkilng på dagen enn oss som "gjemte oss" på bakrommet. Men kjekt hadde vi det i hvert fall.

Bente sa...

So artig, det gleda eg meg til å sjå :-)

siv hege sa...

Stilig!!! På tide at quilting blir satt på kartet her i landet.

Anonym sa...

Ja, det var jo artig - håper jeg får det med meg!!

tubakk sa...

Det må jeg jo bare forsøke å få med meg. Artig.

2ne sa...

Så flott da. Om du vet når det kommer på TV så gi oss en hint da :-) Artig å sett det.