fredag 21. august 2009

Quilts of Festival Birmingham

Nå er vi ferdig med første dag på messa og jeg er utslitt:

IMG_0904

Det ble litt mer shopping enn planlagt og tungt ble det å bære, en liten hvil på gulvet måtte til her.

Utrolig masse flotte quilter her i år, og noe jeg likte spesielt godt var at det denne gangen var mye mer spennende quilting og da spesielt longarm quilta tepper.

 

 

IMG_4618

Vi er litt bekymra for vekta av kofferten på vei hjem, dette er resultat etter en dag her og vi har ennå 2 hele dager til her.

 

 

CIMG0078

Nå er det show and tell og en liten pust i bakken på hotellrommet.

6 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

ÅÅåååå så koseligt dere har det! Skulle gjerne vært der sammen med dere :o)) Kos dere gjennom hele helgen !

Bente sa...

Blir nok overvekt på bagasjen ja...
Ser at de har det koselig :-)
Ha ei flott helg!

Anne sa...

Hva i all verden har du handla her?!! Kos dere videre :)

Grethe sa...

Så hyggelig å høre at dere virkelig koser dere. På slike turer blir det sikkert mye shopping......det blir vel overvekt!!!!
Kos dere videre - nyt helge :0)

Britt E. sa...

Kos dere masse! Skal innrømme jeg er litt misunnelig. Hører gjerne litt show and tell når dere er tilbake .

Gudveig HN sa...

Det er sikkert moro å gå i alle DE butikkene og shoppe litt...i tillegg til å se på utstillingsteppene. JEG gleder meg til å få se utstillingsbilder! Kos dere videre!!!