lørdag 5. januar 2008

Nytt år og nye muligheter

Jeg klarte ikke å holde tritt med bloggen på sluttan av året i fjor, men jeg skal gi meg selv en ny mulighet dette året.
Har nå på nyåret funnet frem en UFO, som jeg har sprettet av endel av quiltingen på. Var ikke fornøyd med borden her så jeg må finne på noe nytt.
Jeg har også startet på et nytt prosjekt som har ligget på vent i lengre tid her. Kjøpte linjal og bok i Alsace i høst, men først nå er jeg i gang.
Forsøkte meg på å tegne utkast i EQ uten hell, men i går fikk jeg utmerket hjelp fra Hanne så nå er jeg i gang.
Her er også noe av det jeg klarte å få ferdig til jul, noen sminkepunger, poser til vinflasker. Fikk også inn klemmer i butikken her så de måtte jo også testes ut. Det ble bare noen forte og enkle tester, skal sy flere slike i andre stoffer og med andre motiver.

1 kommentar:

Bjørg sa...

Hei Merete, jeg er helt imponert av alt du får gjort, hele tiden. Veldig fine ting har du har laget til jul.